Με τον Γ. Γ. του Υπουργείου Παιδείας Αλ. Κόπτση συναντήθηκε ο Δήμαρχος Τεμπών Γ. Μανώλης
Με τον κ. Αλέξανδρο Κόπτση, Γενικό Γραμματέα του Υπ. Παιδείας συναντήθηκε στην Αθήνα ο Δήμαρχος Τεμπών κ. Γιώργος Μανώλης.
Στο επίκεντρο της συνάντησης, η οποία πραγματοποιήθηκε μέσα σε ένα πολύ θετικό κλίμα συνεργασίας, αναδείχθηκαν σημαντικά ζητήματα, που αφορούν θέματα εκπαίδευσης.
Ο Δήμαρχος ενημέρωσε τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου για τις σχολικές υποδομές στην περιοχή, ενώ ακολούθησε αναλυτική συζήτηση για την κατ΄ εξαίρεση λειτουργία των ολιγομελών τμημάτων στις Λυκειακές τάξεις των Λυκείων Γόννων, Μακρυχωρίου, Πυργετού και Συκουρίου, όπου ο Δήμαρχος μετέφερε την αγωνία μαθητών και γονέων, καταθέτοντας το σχετικό ψήφισμα και την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Τεμπών.
Παράλληλα, ο Δήμαρχος αναφέρθηκε στην άριστη συνεργασία μεταξύ Δήμου Τεμπών και της εκπαιδευτικής κοινότητας του Δήμου, σε όλα τα ζητήματα που αφορούν την εκπαίδευση.
Μετά το πέρας της συνάντησης, ο κ. Κόπτσης ευχαρίστησε τον Δήμαρχο κ. Μανώλη για την επίσκεψη και τον γόνιμο διάλογο, δηλώνοντας ότι στο θέμα της λειτουργίας των ολιγομελών τμημάτων στα Λύκεια του δήμου Τεμπών θα υπάρχει συνεχής επικοινωνία και προσπάθεια από πλευράς Υπουργείου, ώστε το θέμα να λυθεί προς το συμφέρον των μαθητών και των οικογενειών τους.
Σε δήλωσή του ο Δήμαρχος Τεμπών Γεώργιος Μανώλης αναφέρει: «Με τον Γ.Γ. κ. Κόπτση είχαμε ένα γόνιμο και ειλικρινή διάλογο. Έθεσα το θέμα λειτουργίας των ολιγομελών τμημάτων στα Λύκεια του Δήμου Τεμπών, υπογραμμίζοντας ότι η λειτουργία τους είναι ουσιώδους σημασίας. Σε διαφορετική περίπτωση οι μαθητές που παρακολουθούν τα μαθήματα στις ομάδες προσανατολισμού θα πρέπει να μετακινούνται καθημερινά και συχνά υπό δύσκολες καιρικές συνθήκες, διανύοντας μεγάλες αποστάσεις, με αποτέλεσμα, ταλαιπωρία και απώλεια πολύτιμου χρόνου για τη μελέτη τους. Ζήτησα από τον Γ.Γ. να εξετάσει θετικά το αίτημα μας, ώστε να διασφαλιστούν οι καλύτερες δυνατές συνθήκες για την εκπαίδευσή τους στις δυο πιο κρίσιμες χρονιές της μαθητικής τους πορείας».
www.ertnews.gr
Διαβάστε περισσότερα… Read More