ΗΠΑ-Twitter: Βροχή παραιτήσεων υψηλόβαθμων στελεχών- Παραιτήθηκε και η υπεύθυνη του διαφημιστικού τμήματος
Ακολουθώντας την πορεία εξόδου από την Twitter inc, σχεδόν του συνόλου των υψηλόβαθμων στελεχών, παραιτήθηκε και η Σάρα Περσονέτε υπεύθυνη του διαφημιστικού τμήματος του Twitter και το ανακοίνωσε με χθεσινή ανάρτηση της.
Η εξέλιξη αυτή μεγαλώνει την αβεβαιότητα των διαφημιστών, αναφορικά με τις αλλαγές που θα γίνουν στην Twitter Inc υπό τη διοίκηση του Ίλον Μασκ.
Η Περσονέτε που είχε ηγετική θέση για την εξυπηρέτηση των πελατών, ακολουθεί στελέχη της διοίκησης συμπεριλαμβανομένου του πρώην διευθύνοντα συμβούλου Παράγκ Αγκραβάλ, αλλά και του οικονομικού διευθυντή Νεντ Σιγκάλ, τους οποίους ο Μασκ απέλυσε την προηγούμενη εβδομάδα.
Η υπεύθυνη για το ανθρώπινο δυναμικό, Νταλάνα Μπραντ ανακοίνωσε χθες με μία ανάρτησή της στο LinkedIn ότι παραιτήθηκε την προηγούμενη εβδομάδα. Ο γενικός διευθυντής για τις βασικές τεχνολογίες Νικ Κάλντγουελ επιβεβαίωσε την αποχώρησή του από το Twitter, αλλάζοντας το προφίλ του σε “πρώην διευθυντικό στέλεχος της Twitter Inc”, από το βράδυ της Δευτέρας.
Όλα αυτά συμβαίνουν ενώ η ομάδα του Μασκ έχει συναντήσεις με διαφημιστές αυτή την εβδομάδα στη Νέα Υόρκη, καθώς οι πελάτες της εταιρίας ανησυχούν όλο και περισσότερο, σχετικά με το ενδεχόμενο αρνητικών επιπτώσεων από την εμφάνιση απρεπούς περιεχομένου δίπλα στις διαφημίσεις τους.
Είναι ενδεικτικό ότι μία συμμαχία περισσότερων από 40 υποστηρικτικών οργανώσεων συμπεριλαμβανομένης της Εθνικής Ένωσης για την Πρόοδο των Έγχρωμων Ατόμων (NAACP), αλλά και της ομάδας υποστήριξης στις μεταρρυθμίσεις των ΜΜΕ (Free Press) έστειλαν χθες, επιστολή σε 20 σημαντικούς διαφημιστές του Twitter ζητώντας την απόσυρση των διαφημίσεών τους, στην περίπτωση που ο Μασκ επιβάλλει την άσκηση ελέγχου στις αναρτήσεις της αναφερόμενης πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης.
Επίσης η Mediabrands που ανήκει στην εταιρία συμμετοχών IPG συμβούλευσε τους πελάτες της να παύσουν να βάζουν διαφημίσεις στο Twitter από την επόμενη εβδομάδα και μέχρι η Twitter Inc να παρουσιάσει περισσότερες λεπτομέρειες για τα σχέδια της, αναφορικά με την προστασία της εμπιστοσύνης και της ασφάλειας.
Να σημειωθεί ότι η IPG συνεργάζεται με εταιρίες που έχουν μεγάλη διαφημιστική παρουσία όπως, η Coca-Cola, η American Express και η Johnson & Johnson. Οι συστάσεις της IPG προς τους διαφημιστές αναφέρθηκαν για πρώτη φορά από το ημερήσιο ενημερωτικό δελτίο Morning Brew.
Από την εταιρία που χειρίζεται την πλατφόρμα δηλώνεται ότι η Twitter είχε “μία πολύ παραγωγική ημέρα” αναφορικά με συναντήσεις τόσο με στελέχη της αγοράς, όπως και διαφημιστές.
Ο ίδιος ο Μασκ διαβεβαίωσε τους διαφημιστές πως “η δέσμευση της Twitter στην ασφάλεια των εταιριών δεν έχει αλλάξει”, όπως ανέφερε σε μία ανάρτηση την Δευτέρα 31/10. Ο νέος ιδιοκτήτης της πλατφόρμας είχε επίσης δηλώσει ότι θα άρει την απαγόρευση πρόσβασης στην πλατφόρμα του πρώην Αμερικανού πρόεδρου Ντ. Τράμπ του οποίου οι αναρτήσεις θεωρήθηκαν “εμπρηστικές” μετά από την εισβολή στο Καπιτώλιο τον Ιανουάριο του 2021.
Εξιδεικευμένη παρατηρητές δήλωσαν πρόσφατα ότι αναρτήσεις με περιεχόμενο μίσους, καταγράφηκαν και απο τότε που κλείστηκε η συμφωνία εξαγοράς απο τον Έλον Μασκ, την προηγούμενη εβδομάδα.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ, Reuters
www.ertnews.gr
Διαβάστε περισσότερα… Read More