Παρασκευή, 23 Μαΐου, 2025

Κεντρική Ελλάδα

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΓΚΥΡΗ ΚΑΙ ΕΓΚΑΙΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΕΤΑΧ: Εκπαιδευτική Δράση με σημείο αναφοράς το μανταρίνι Χίου

Chios_mantarinia_Kampos_1Feb24

Εκπαιδευτική Δράση για τη Διασύνδεση Γνώσης και Παραγωγής με σημείο αναφοράς το μανταρίνι Χίου, πραγματοποιεί η Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης Χίου (ΕΤΑΧ).Το μανταρίνι της Χίου, με το μοναδικό άρωμα που το έφερε στην έβδομη θέση του παγκόσμιου καταλόγου Taste Atlas το 2023, είναι χαρακτηρισμένο ως προϊόν ΠΟΠ και παράγεται νότια της πόλης της Χίου στην εύφορη πεδιάδα, γνωστή με το όνομα Κάμπος Χίου.

Η δράση διοργανώνεται στο πλαίσιο του Διατοπικού Σχεδίου Συνεργασίας «ΓΕΥΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΚΛΕΚΤΕΣ ΙΙ: Ελληνικός Γαστρονομικός Πολιτισμός» του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης (ΠΑΑ) ΕΣΠΑ 2014–2020.

Θα πραγματοποιηθεί την προσεχή Δευτέρα 26 Μαΐου 2025, από τις 6.00 μ.μ.- 9.00 μ.μ., στην Αίθουσα Β’ Πανεπιστημίου Αιγαίου (στο Νεοκλασικό Κτίριο επί της οδού Κουντουριώτου 22) και η συμμετοχή είναι δωρεάν. Οι επαγγελματίες που θα συμμετάσχουν θα λάβουν «δίπλωμα συμμετοχής» στη Γαστρονομική Κοινότητα της Χίου.

Η φιλοσοφία και η αξία του προγράμματος εστιάζονται κατά τους διοργανωτές σε 6 σημεία που είναι τα εξής:

  1. Αγαπάμε το καλό φαγητό και το ποιοτικό κρασί, τις ιστορίες γύρω απ’ αυτά και τους ανθρώπους που τα δημιουργούν.
  2. Σεβασμός στις αξίες και τα αγαθά του γαστρονομικού πλούτου του κάθε τόπου.
    Στήριξη των τοπικών προϊόντων και της τοπικής κουζίνας, που είναι αναπόσπαστα κομμάτια του διατροφικού μας πολιτισμού.
  3. Η αλυσίδα με τους κρίκους Τόπος-Τοπίο Καλλιέργειες-Μεταποίηση-Γαστρονομία-Πολιτισμός Τουρισμός αποτελεί επίσης μια συνολική πρόταση για την ανάπτυξη της οικονομικής ανάπτυξης του κάθε τόπου, αλλά και τη συγκρότηση της πολιτιστικής και τουριστικής του ταυτότητας.
  4. Οργανώνεται ένα σύστημα αξιών και πρακτικών που βασίζεται σε 4 έννοιες: Εντοπιότητα, Ποιότητα, Συνεργατικότητα, Αυτοδέσμευση.
  5. Τα μέλη του προγράμματος γίνονται οι καλύτεροι πρεσβευτές, όχι μόνο της επιχείρησής τους, αλλά και του γαστρονομικού προορισμού που εκπροσωπούν.
    Στόχος είναι οι επισκέπτες να γνωρίσουν το διατροφικό πολιτισμό και να αποκομίσουν αυθεντικές εμπειρίες από την κάθε περιοχή και τέλος
  6. Περνά το μήνυμα ότι η ποιότητα της ζωής μας είναι συνυφασμένη με την ποιότητα της διατροφής, αλλά και την ποιότητα των ανθρωπίνων σχέσεων, που φυσικά ενισχύονται γύρω από ένα τραπέζι.

www.ertnews.gr

Διαβάστε περισσότερα… Read More