Τρίτη, 4 Φεβρουαρίου, 2025

Κεντρική Ελλάδα

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΓΚΥΡΗ ΚΑΙ ΕΓΚΑΙΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Β. Αιγαίο: Το “Θαλασσίτης” στη θέση του “Πελαγίτη” για τα ειδικά φορτία (βίντεο)

thalasitis

Το σοβαρό πρόβλημα σταθερής δρομολόγησης πλοίου ειδικών φορτίων, τύπου Ro – Ro, στα νησιά του Β. Ανατολικού Αιγαίου έθεσαν στον υφυπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Στέφανο Γκίκα οι πρόεδροι του Επιμελητηρίου Λέσβου και του Συνδέσμου Αποσταγματοποιών Λέσβου σήμερα στη Μυτιλήνη, στο περιθώριο της εκδήλωσης κοπής της πρωτοχρονιάτικης πίτας της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής.

Το θέμα δημιουργήθηκε στα μέσα του Δεκεμβρίου, με συνέπεια σοβαρά προβλήματα στη Λέσβο αναφορικά με τις μεταφορές ειδικών φορτίων, όπως η αλκοόλη, και αδυναμία παραγωγής ούζου από τις 15 επιχειρήσεις του νησιού. Ζήτημα προκλήθηκε, επίσης, με τη μεταφορά ζωοτροφών στα νησιά αλλά και την απομάκρυνση από τη Λέσβο των αποβλήτων από το νοσοκομείο που δε μπορεί να γίνει με τα συμβατικά πλοία.

Σε δηλώσεις του ο κ. Γκίκας τόνισε ότι τη Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου θα πραγματοποιήσει ένα δρομολόγιο το πλοίο Τάλως και, σε περίπου 10 μέρες, άλλο πλοίο θα δρομολογηθεί σε τακτική γραμμή εξυπηρέτησης των νησιών.

Σε δηλώσεις του στην ΕΡΤ Αιγαίου ο πρόεδρος του επιμελητηρίου Λέσβου Βαγγέλης Μυρσινιάς, μετά τη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε, σημείωσε: «ενημερωθήκαμε ότι το πλοίο Θαλασσίτης θα αντικαταστήσει το τακτικό δρομολόγιο του πλοίου Πελαγίτης. Ήδη έχει δρομολογηθεί η διαδικασία και αναμένεται να είναι σε θέση να ξεκινήσει τα δρομολόγια στα μέσα του Φλεβάρη.»

Ο πρόεδρος του Συνδέσμου Αποσταγματοποιών Ποτοποιών Λέσβου Δημήτρης Σπέντζας σημείωσε στην ΕΡΤ Αιγαίου ότι «το δρομολόγιο του Τάλως τη Δευτέρα ήταν ήδη προγραμματισμένο, ενώ η εταιρία Αειναύτης κατέθεσε πριν από λίγες μέρες αίτημα να μπει στη γραμμή το πλοίο Θαλασσίτης. Εμείς θα το πιστέψουμε όταν δούμε το πλοίο στη γραμμή. Να διευκρινίσουμε ότι δεν πρόκειται για επιδοτούμενη γραμμή, ενώ θέσαμε και άλλα θέματα, όπως το μεγάλο κόστος μεταφοράς αλλά και τα πολλά λιμάνια που πιάνει το πλοίο και την αύξηση του κόστους με τη δέσμευση οχημάτων και οδηγών».

www.ertnews.gr

Διαβάστε περισσότερα… Read More