Κυριακή, 22 Δεκεμβρίου, 2024

Κεντρική Ελλάδα

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΓΚΥΡΗ ΚΑΙ ΕΓΚΑΙΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

10ο  Σχολείο τουρισμού Καλαμάτας

Για δέκατη φορά η πόλη της Καλαμάτας, υποδέχεται εκπροσώπους από τον τουρισμό, την φιλοξενία, τον επισιτισμό και την γαστρονομία, που θέλουν να καθίσουν στα θρανία του Σχολείου Τουρισμού.

Ο δημοσιογράφος της ΕΡΤ Κώστας Γαζούλης, παρουσιάζει ένα πολυήμερο εκπαιδευτικό event, το «Early Bird», συνολικής διάρκειας άνω των 35 ωρών.

O Κωνσταντίνος Ανδριανόπουλος, συνιδρυτής του σχολείου τουρισμού Καλαμάτας το 2014, μιλά για τα πέντε χρόνια απουσίας, από την εκδήλωση λόγω της πανδημίας και την παγκόσμια οικονομική κρίση, αλλά η επιστροφή, όπως σημειώνει είναι πολλά υποσχόμενη, για μια περιοχή που βρίσκεται σε αναπτυξιακή τροχιά, με πολλές επενδύσεις.

«Αυτό δημιουργεί νέες ανάγκες σε ανθρώπινο δυναμικό, εκπαιδευμένους νέους αλλά και παλαιούς συναδέλφους στον χώρο της φιλοξενίας και της εστίασης. Η μετεξέλιξη του τουρισμού της Καλαμάτας είναι γεγονός, τονίζει ο κ. Ανδριανόπουλος. Το μέλλον διαφέρει από αυτό που γνωρίζαμε σχετικά με το τουριστικό προϊόν. Βιώνουμε μια τεράστια αλλαγή και στόχος είναι να εμπνευστούν τα νέα παιδιά να ασχοληθούν με τον τουρισμό που είναι πολύπλευρος και δεν περιορίζεται στο σέρβις. Είναι μονόδρομος η νέα αντίληψη προώθησης του τουρισμού».

Ο Γιάννης Καρβέλας, σύμβουλος επιχειρήσεων, δίνει το παρόν από την πρώτη χρονιά και επισημαίνει πως είναι το μόνο Συνέδριο που πραγματοποιείται με συνέπεια τόσα χρόνια. Όπως λέει μέσω του Σχολείου φέρνουν στην Καλαμάτα δεκάδες- εκατοντάδες μαθητές από σχολές από όλη την Ελλάδα , προκειμένου να αποκτήσουν επαγγελματικές γνώσεις που ξεπερνούν τα συνήθη και τους καλούν να εργαστούν στην Μεσσηνία.

Φέτος οι συμμετέχοντες ανέρχονται σε περίπου 400, ενώ γύρω στις 11.000 συνολικά έχουν παρακολουθήσει το Σχολείο τα προηγούμενα χρόνια.

Στόχος είναι η διασύνδεση του πρωτογενούς τομέα με τον τριτογενή, τις υπηρεσίες, όπου υπάρχει μεγάλο εύρος ενασχόλησης. «Θεματικά σεμινάρια και βιωματικά εργαστήρια (workshops), αναλύουν δεδομένα και την διαδικτυακή συμπεριφορά των εν δυνάμει ταξιδιωτών σε Καλαμάτα, Μεσσηνία και Πελοπόννησο».

Πρόκειται για ένα πάντρεμα δυο διαφορετικών φαινομενικά, αλλά άρρηκτα συνδεδεμένων τομέων. Η δημιουργία επισκέψιμων χώρων γευσιγνωσίας ελαιολάδου και οίνου σε ελαιοτριβεία και σε κτήματα, αναδεικνύοντας την τοπικότητα στην γαστρονομία και πως αυτή αναβαθμίζει το τουριστικό προϊόν είναι οι όψεις του ίδιου νομίσματος, που θα καταστήσει τον τουρισμό μοχλό ανάπτυξης της γεωργίας.

Επιπλέον, οι μικροί παραγωγοί που δεν έχουν την δυνατότητα εξαγωγών μέσω της άμεσης επαφής με τους επισκέπτες θα μπορέσουν να πουλήσουν τα προϊόντα τους, με βασικότερο το λάδι και να είναι πολλαπλά ωφελημένοι.

www.ertnews.gr

Διαβάστε περισσότερα… Read More