«Τα παράπονα στον δήμαρχο»: Ογκώδη, εγκαταλελειμμένα ΙΧ, αποκατάσταση πεζοδρομίων τα βασικά προβλήματα στον Δήμο Θεσσαλονίκης
Τη γνωστή φράση “τα παράπονα στον δήμαρχο” έκανε πράξη ο Δήμος Θεσσαλονίκης, με τους πολίτες ήδη να έχουν καταθέσει χιλιάδες αιτήματα ή παράπονα τόσο στην ηλεκτρονική εφαρμογή, όσο και στο τηλεφωνικό κέντρο που λειτουργεί δωρεάν.
Από το ξεκίνημα αυτής της διοίκησης στόχος μας ήταν να ανοίξουμε τα αυτιά μας προκειμένου να ακούσουμε τον κόσμο. Να ακούσουμε τα παράπονα, τα αιτήματα, τα προβλήματα, που αντιμετωπίζουν οι δημότες καθημερινά. Το 2024 τα αιτήματα ξεπέρασαν σε αριθμό τα 44.000 και σε ποσοστό, που ξεπερνά το 90% έχουν ικανοποιηθεί-απαντηθεί», σημειώνει μεταξύ άλλων ο αντιδήμαρχος Ψηφιακής Πολιτικής και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Δήμου Θεσσαλονίκης, Κώστας Βασιλόπουλος.
Ήδη χιλιάδες πολίτες έχουν έρθει σε επικοινωνία με τον δήμο, για να ενημερώσουν για τα αιτήματα, τα παράπονα, τις ιδέες και τις προτάσεις τους.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, τα περισσότερα αιτήματα είναι για περισυλλογή ογκωδών αντικειμένων, ακολουθούν τα εγκαταλελειμμένα Ι.Χ. αυτοκίνητα, που είναι παρατημένα από τους ιδιοκτήτες τους για μεγάλο χρονικό διάστημα, καταλαμβάνοντας έτσι πολύτιμες θέσεις στάθμευσης και αποτελώντας εστίες μόλυνσης. Αμέσως μετά, τα παράπονα για τις κλαδεύσεις και τις φυτεύσεις δέντρων αλλά και η αποκατάσταση των πεζοδρομίων, που εγκυμονούν κινδύνους για ατυχήματα, μαζί με το σάρωμα – σκούπισμα των δρόμων αλλά και τις καμένες λάμπες.
Για να καταχωρήσει κάποιος δημότης ηλεκτρονικό αίτημα ή παράπονο θα πρέπει να μπει στην ιστοσελίδα του Δήμου Θεσσαλονίκης thessaloniki.gr. Στη συνέχεια στο μενού “Κάτοικος” και στο υπομενού “Βελτιώνω τη πόλη μου” ώστε να υποβάλει το αίτημα του.
Αν θέλει να υποβάλει τηλεφωνικά το αίτημα ή το παράπονο, θα πρέπει να καλέσει στο πενταψήφιο τηλεφωνικό νούμερο 15192 ή 8001115192 από κινητό χωρίς χρέωση.
Αν κάποιος δημότης πάλι θέλει να τα… πει στον δήμαρχο με φυσική παρουσία, ο δήμος Θεσσαλονίκης καθιέρωσε τον θεσμό του “Αντιδημάρχου Υπηρεσίας”.
Όπως τονίζει ο αντιδήμαρχος οι προσπάθειες εντός του 2025, θα ενταθούν για να εξυπηρετήσουμε ακόμα μεγαλύτερο αριθμό πολιτών.
Ρεπορτάζ: Κώστας Μπούρης
www.ertnews.gr
Διαβάστε περισσότερα… Read More