Τα ελληνικά κρασιά στη ΔΕΘ – Καμπάνια για συνετή κατανάλωση – Μηδέν αλκοόλ όταν οδηγούμε
Στο Περίπτερο 15 και το stand του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, οι λάτρεις του κρασιού έχουν την ευκαιρία να μάθουν για τα ελληνικά κρασιά, αλλά και να πίνουν με μέτρο ή και καθόλου όταν οδηγούν.
Ο Νίκος Ταβουλάρης, προϊστάμενος της διεύθυνσης προώθησης γεωργικών προϊόντων του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης, εξήγησε στην ΕΡΤ και την εκπομπή «ΔΕΘ 360º», ότι «το ελληνικό κρασί έχει αυξανόμενη προοπτική, καθώς παράγονται κρασιά που γίνονται ολοένα και πιο γνωστά στο ελληνικό, στο ευρωπαϊκό και στο κοινό Τρίτων χωρών. Το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης έχει ενεργοποιήσει εργαλεία χρηματοδοτικά για να κάνουν οι οινοποιοί δράσεις προώθησης ώστε να καταστήσουν γνωστά τα ελληνικά κρασιά. Η καμπάνια που εφαρμόζεται εδώ και αρκετά χρόνια δείχνει να έχει πολύ καλά αποτελέσματα κυρίως σε ότι αφορά την αύξηση των εξαγωγών, αλλά ακόμη περισσότερο αναφορικά με την αύξηση της μέσης τιμής του λίτρου, βασική προϋπόθεση για να ενισχύει ο Έλληνας παραγωγός το εισόδημά του».
Όπως τόνισε ο κ. Ταβουλάρης, το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης «τρέχει» μια καμπάνια για τη σωστή κατανάλωση αλκοόλ και για τους κινδύνους που ελλοχεύουν στην αλόγιστη χρήση. «Πρέπει να γευόμαστε το κρασί, να απολαμβάνουμε τα οφέλη του, αλλά να μην κάνουμε αλόγιστη χρήση», είπε.
Ρεπορτάζ: Στέλιος Νικητόπουλος
www.ertnews.gr
Διαβάστε περισσότερα… Read More