Πώς διαμορφώνονται οι αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών μετά την εισβολή στην Ουκρανία
Όπως φαίνεται από τα πρώτα στοιχεία, μετά την εισβολή στην Ουκρανία οι επιχειρήσεις προχωρούν σε μειώσεις της ποσότητας και σε μικρότερες συσκευασίες με τις τιμές να παραμένουν στα ίδια επίπεδα.
Ένα ενδιαφέρον στατιστικό είναι ότι το 79% των καταναλωτών επιλέγει περισσότερο τις προσφορές, ενώ το 60% έχει μειώσει την κατανάλωση του ρεύματος.
Infographic: Πάνος Κωνσταντόπουλος
www.ertnews.gr
Διαβάστε περισσότερα… Read More