Τετάρτη, 10 Σεπτεμβρίου, 2025

Κεντρική Ελλάδα

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΓΚΥΡΗ ΚΑΙ ΕΓΚΑΙΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Με χρώματα και σύμβολα παρουσιάστηκε στο κοινό η νέα «ταυτότητα» της Πελοποννήσου (βίντεο)

proteinomenes-29

Παρουσιάστηκε χθες το βράδυ (9/9) στο Μέγαρο Χορού της Καλαμάτας  η νέα ταυτότητα τόπου (place brand) της Περιφέρειας Πελοποννήσου.

Η αίθουσα ήταν κατάμεστη από πολίτες, εκπροσώπους φορέων,βουλευτές, επιχειρηματίες και ανθρώπους του πολιτισμού, όλοι τους έτοιμοι να υποδεχθούν τη «νέα εικόνα» της περιοχής.

Το όραμα

Ανοίγοντας την εκδήλωση, ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου Δημήτρης Πτωχός στάθηκε στη σημασία ενός κοινού αφηγήματος που θα ενώνει όλους τους Πελοποννήσιους:

«Το νέο place brand είναι ένας ζωντανός οργανισμός και ανήκει σε όλους όσοι ζουν, εργάζονται, επενδύουν και επισκέπτονται την Πελοπόννησο. Εξελίσσεται και εμπλουτίζεται μέσα από τις επιτυχίες, τις συνεργασίες και τις πράξεις όλων μας».

Ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Θάνος Μιχελόγγονας, από την πλευρά του  παρουσίασε αναλυτικά τα στάδια της διαδικασίας, επισημαίνοντας ότι «το πιο δύσκολο κομμάτι ξεκινά τώρα: η εφαρμογή και η ζωντανή αξιοποίηση του brand από όλους μας».

Η βραδιά κορυφώθηκε με την προβολή του επίσημου βίντεο διάρκειας 1:23, που μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα «ταξίδεψε» το κοινό στο παρελθόν, το παρόν και το μέλλον της Πελοποννήσου.

Ακολούθησε ένας ζωντανός διάλογος ανάμεσα στον Περιφερειάρχη και τον συγγραφέα Πάνο Δημάκη, ο οποίος μίλησε με παραδείγματα από το εξωτερικό για το πώς το brand μπορεί να γίνει καθημερινό εργαλείο ανάπτυξης.

Από το βήμα της εκδήλωσης δεν έλειψε και η διεθνής διάσταση καθώς η Magdalena Florek, διεθνής ειδικός και συνιδρύτρια της Διεθνούς Ένωσης Place Branding, έστειλε μήνυμα υποστήριξης μέσω βίντεο ενώ τον συντονισμό είχε η δημοσιογράφος Νικόλ Καζαντζίδου.

Η νέα ταυτότητα

Η δημιουργία της ταυτότητας ήταν αποτέλεσμα μιας ανοιχτής, συμμετοχικής διαδικασίας: περισσότεροι από 1.000 πολίτες συμμετείχαν σε έρευνες, ενώ πάνω από 50 φορείς και θεσμικοί εκπρόσωποι κατέθεσαν τις απόψεις τους. Το αποτέλεσμα αποτυπώθηκε σε ένα ολοκληρωμένο Brand Book, που περιλαμβάνει το αφήγημα, την οπτική και λεκτική ταυτότητα, καθώς και οδηγίες εφαρμογής.

Το λογότυπο, εμπνευσμένο από το γράμμα «Π», συνδυάζει αφαιρετικά εικονίδια εμπνευσμένα από τη φύση, την ιστορία, τον πολιτισμό, την παραγωγή και την καινοτομία, συνοδευόμενο από μια πλούσια χρωματική παλέτα και εικαστικά μοτίβα που δίνουν στην Πελοπόννησο τη δική της αναγνωρίσιμη εικόνα.

Η στρατηγική του brand αναπτύσσεται σε οκτώ πυλώνες: πολιτισμός, αγροδιατροφή, τουρισμός, επιχειρηματικότητα, κοινωνική συνοχή, πράσινη μετάβαση, καινοτομία και ψηφιακή μετάβαση.

www.ertnews.gr

Διαβάστε περισσότερα… Read More