Μέσα από την λογοτεχνία οι μαθητές μαθαίνουν για τις εξαρτήσεις
Η διδακτική μέθοδος έχει καλύτερα αποτελέσματα, όταν γίνεται μέσα από λογοτεχνικά κείμενα.
Αυτό υποστηρίζει η σχολική ψυχολόγος στο 2ο Γυμνάσιο Χανίων Άννυ Μηλιαρά.
Η επαφή με παιδιά και εφήβους είναι μια λεπτή υπόθεση. Όπως λέει η κ. Μηλιαρά τα παιδιά επέλεξαν μέσα από έναν κατάλογο με τίτλους, εκείνο το βιβλίο που θα ήθελαν να συζητηθεί. Και αυτό ήταν Η Κωνσταντίνα και οι αράχνες της, της Άλκης Ζέη, το οποίο μιλά για τις δυσκολίες τις οποίες αντιμετώπισε ένα κορίτσι στην εφηβεία και βρήκε ως λύση τον εύκολο δρόμο της εξαρτήσεως από ουσίες.

Ο Κωνσταντίνος Παραδάς, μαθητής, αναφέρει πως το βιβλίο δείχνει ότι ένα παιδί σε μια εποχή γεμάτη προκλήσεις, επηρεάζεται εύκολα από το περιβάλλον και μπορεί να μπλέξει χωρίς να βρίσκει λύσεις για τα προβλήματά του. ή τουλάχιστον αυτό νομίζει.
«Εκείνο που χρειάζεται είναι η οικογένεια για να μπορεί να στηρίζει τα παιδιά σε αυτήν την ηλικία».

Το βάρος πέφτει στην οικογένεια, σύμφωνα με την κ. Μηλιαρά, αλλά και το σχολείο έχει ένα καθοριστικό ρόλο να παίξει, καθώς το πρόβλημα των εξαρτήσεων μετατίθεται συνεχώς σε όλο και μικρότερες ηλικίες. Χρειάζονται ένα χέρι σταθερό για να τα κρατήσει και να τους δείξει πως όλα ξεπερνιούνται.
www.ertnews.gr
Διαβάστε περισσότερα… Read More