Κυριακή, 16 Μαρτίου, 2025

Κεντρική Ελλάδα

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΓΚΥΡΗ ΚΑΙ ΕΓΚΑΙΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Κωνσταντίνος Ρήγος στο «Στούντιο 4»: «Μου ασκήθηκε κριτική για τις συνεργασίες μου με τραγουδιστές»

rigos

Ο Κωνσταντίνος Ρήγος ήταν σήμερα καλεσμένος στην εκπομπή «Στούντιο 4» και μίλησε για την ενασχόλησή του με τον χορό και τη σκηνοθεσία, την παράσταση «Χρυσή εποχή» που παρουσιάζει στην Εθνική Λυρική Σκηνή, την αγάπη του για το μπαλέτο, τη συνεργασία του με τραγουδιστές και την παράσταση «Ο ταύρος που έπαιζε πίπιζα» την οποία σκηνοθετεί στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά.

Αρχικά, αναφέρθηκε στα πρώτα του χρόνια: «Όταν ξεκίνησα αναρωτιόμουν πως κόσμος έρχεται και βλέπει τις παραστάσεις μου, και που ξεκινάει από το σπίτι του και δει μια παράσταση μου φαίνονταν σχεδόν εξωφρενικό. Αυτό ήταν στην πρώτη παράσταση. Η δεύτερη παράσταση είχε πολύ μεγάλη επιτυχία, δηλαδή στην πρώτη παράσταση ερχόντουσαν 30 άτομα, 20 άτομα, 50 άτομα και λέγαμε 50 άτομα “Πωπω αυτό είναι καταπληκτικό”! Και τώρα καμιά φορά πενήντα άτομα είναι καταπληκτικό, βέβαια μη νομίζεις, αλλά σου λέω ότι ήταν μια πολύ πρωτόγνωρη εμπειρία. Γιατί λες τώρα αυτός από το σπίτι του ξεκινάει να έρθει. Εμένα που με ξέρει; Γιατί; Γιατί του κινεί το ενδιαφέρον αυτό; Δεν μπορείς να απαντήσεις αυτή την ερώτηση γιατί τελικά όταν μπαίνεις σε αυτό τον κόσμο της τέχνης, αρχίζεις και δημιουργείς έναν κόσμο δικό σου και μετά είναι άνθρωποι που σε αγαπούν, άνθρωποι που δεν σε αγαπούν και κάποιοι σε ακολουθούν. Βλέπουν αυτό που κάνεις, ανοίγει κάποιες σκέψεις, ανοίγει κάποιες πόρτες και έτσι κάπως λειτουργεί. Βλέπουμε ότι οι παραστάσεις του μπαλέτου είναι γεμάτες στη Λυρική, είναι πάντα sold out».

Έπειτα, μίλησε για τους λόγους τους οποίους κάποιος θα έβλεπε μπαλέτο στη Λυρική: «Θα του έλεγα ότι θα έχει μια πολύ ωραία εμπειρία, γιατί το μπαλέτο είναι μια πολύ υψηλή τέχνη. Θέλει πολύ τεχνική, θέλει πολύ δουλειά, είναι σαν τον αθλητισμό. Το μπαλέτο θέλει να φτάσεις θέλει ακρίβεια, θέλει πολύ υψηλό επίπεδο. Εμείς έχουμε καταφέρει αυτό και με το σύνολο και με τους καλεσμένους που φέρνουμε σε κάθε παράσταση. Οπότε το επίπεδο είναι πάρα πολύ υψηλό πια και το καταλαβαίνω αυτό γιατί πια πολύ σημαντικοί χορογράφοι, όχι μόνο δέχονται να έρθουν να δουλέψουν μαζί με το Μπαλέτο της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, που στην αρχή κάνανε, λέγανε όχι, αλλά και το επιθυμούν κιόλας».

Ταυτόχρονα, για τις συνεργασίες του με τραγουδιστές δήλωσε: «Στην αρχή αναρωτιόμουν αν μπορούσα να το κάνω, όμως γνωρίστηκα με την Πέγκυ και είδα ότι μπορούμε να δουλέψουμε μαζί. Χάρηκα πάρα πολύ που το έκανα, γιατί είναι ένας υπέροχος άνθρωπος και μετά από τόσα χρόνια είμαστε φίλοι. Ασχολήθηκα με τη συνολική της εικόνα, με το βιντεοκλίπ της, με τις φωτογραφίσεις της και ουσιαστικά έκανα το image της»

Και συνέχισε: «μου ασκήθηκε κριτική για επιλογές να συνεργάζομαι με τραγουδιστές και ιδίως στην αρχή αρκετά. Μετά αυτοί που μου άσκησαν την κριτική, μου είπαν…” πόσο καλά έκανες! Μπράβο σου”. Και δημοσιογράφοι και άνθρωποι του χώρου είπαν “γιατί το κάνεις αυτό;”. Ευτυχώς όμως που το έκανα γιατί καταρχήν διαχώρισα τις δυο πλευρές μου. Διαχώρισα την πλευρά που θέλει να αισθανθεί ευχάριστα, να διασκεδάσει και να εκτονωθεί. Έχουν και τα δυο κομμάτια διαφορετική ευχαρίστηση, σαν να λέμε πως είναι ο Απόλλωνας και ο Διόνυσος. Ο ένας σου φτιάχνει έναν κόσμο που είναι πιο του μυαλού και του πνεύματος και ο άλλος σου κάνει έναν κόσμο της ευχαρίστησης και της ενέργειας προς τα έξω. Αυτό είναι ωραίο που διαχωρίστηκε στη δουλειά μου γιατί μπόρεσα έτσι να φέρω διαφορετικές ενέργειες και να καθαρίσει και ο ένας κόσμος και ο άλλος. Στην αρχή μπερδεύονταν μεταξύ τους γιατί ήθελα να κάνω πράγματα που ήταν πιο πολύ στο entertainment ενώ μετά ξεχώρισαν».

www.ertnews.gr

Διαβάστε περισσότερα… Read More