Η καμπάνια του Ε.Ο.Τ. για τον χειμερινό τουρισμό
Για πρώτη φορά μια καμπάνια του ΕΟΤ διαφημίζει στο εξωτερικό τον χειμερινό ελληνικό τουρισμό. Η νέα εκστρατεία προβάλει τουριστικούς προορισμούς και ηπειρωτικά αξιοθέατα της χώρας στα χρώματα του φθινοπώρου και του χειμώνα.
Ο Δημήτρης Φραγκάκης, γ.γ. Ε.Ο.Τ. σημειώνει ότι το σπότ του οργανισμού είναι μια ανακοίνωση, που προωθεί μια διαφορετική χειμερινή εμπειρία, ιδιαίτερα το γεγονός ότι η Ελλάδα δεν έχει μόνο νησιά αλλά και μοναδική ηπειρωτική χώρα, με ποικιλία προορισμών, μοναδικές εμπειρίες, γαστρονομικές απολαύσεις και ένα ασφαλές περιβάλλον. Η Ελλάδα έχει και χειμώνα και προσφέρει πλήθος δραστηριοτήτων, όπως σκί, ποδηλασία, αλεξίπτωτο πλαγιάς, ράφτινγκ και πολλά άλλα.
Η καμπάνια προωθείται σε χώρες που έχουν αεροπορική σύνδεση με την Ελλάδα, όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γερμανία, η Γαλλία, η Ιταλία, η Ισπανία, η Δανία, η Σουηδία, η Πολωνία και το Ισραήλ.
Με μπαράζ επισκέψεων η ηγεσία του υπουργείου τουρισμού σε διαφορετικές πρωτεύουσες, προσκαλεί τους επισκέπτες όχι μόνο για διακοπές, αλλά και για μια μεγαλύτερη χρονικά παραμονή στην Ελλάδα, κυρίως των βορειοευρωπαίων, καθώς οι επόμενοι χειμώνες θα είναι πολύ κρύοι και πολύ ακριβοί στις χώρες τους, λόγω του πολέμου στην Ουκρανία, της ενεργειακής και οικονομικής κρίσεως.
Τα καταλύματα έχουν όλες τις δυνατότητες για να φιλοξενήσουν τον αυξημένο αριθμό των επισκεπτών, τονίζει ο κ. Φραγκάκης, που δηλώνει αισιόδοξος για το αποτέλεσμα.
Ανάλογα με την περιοχή, η Ελλάδα μετατρέπεται σε μια λευκή, χιονισμένη χώρα ή σε ένα ήπιο θέρετρο για όσους αναζητούν ηρεμία και χαλάρωση, το τέλειο μέρος για χειμερινά σπορ και υπαίθριες περιπέτειες, με θερμές πηγές και πολυτελείς απολαύσεις.
Η καμπάνια “Greece does have a winter” διεκδικεί ένα παγκόσμιο βραβείο και καλούνται όσοι επιθυμούν να ρίξουν την ψήφο τους για αυτήν την σημαντική διάκριση.
www.ertnews.gr
Διαβάστε περισσότερα… Read More