Εκπρόσωπος της Φίνος Φιλμ Στ. Καμβασινός στο «Στούντιο 4»: «Ο Φίνος “έφυγε” χρεωμένος»
Για το αποτύπωμα της εταιρείας Φίνος Φιλμ στον ελληνικό κινηματογράφο, για τις συνεργασίες με τους ηθοποιούς της εποχής, για τις μεγάλες επιτυχίες και για τον ίδιο το Φίνο μίλησε ο εκπρόσωπος της Φίνος Φιλμ Στ. Καμβασινός.
Αρχικά, αναφέρθηκε στον Φίνο εξηγώντας: «Η Φίνος Φιλμ ήταν στο μεταίχμιο όταν έφυγε ο Φίνος. Ο Φίνος είχε την εξής ας πούμε μανία ότι λεφτά έβγαζε τα έδινε τις επόμενες ταινίες. Δεν κρατούσε για τον εαυτό του. Ήταν ένας πολύ απλός άνθρωπος. Αλήθεια, έμενε σε ένα τριάρι την Τζέλλα στο νοίκι. Δεν είχαν καν περιουσία. Είχε επιβαρυνθεί με ένα μεγάλο δάνειο για να χτίσει τότε τα υπερσύγχρονα στούντιο στα Σπάτα και τα λοιπά. Όποτε υπήρχαν αρκετά χρέη και οι πρώτοι άνθρωποι που στάθηκαν δίπλα στην Τζέλα ήταν ο Μανώλης Ξανθάκης, ο δικηγόρος τότε και ο νομικός σύμβουλος της Φίνος Φιλμ και τώρα ο γιος, ο Γιώργος Ξανθάκης και ο κύριος Τσαγκαράκης, ο οποίος ακόμα είναι ο διαχειριστής στην εταιρεία που ήταν από εκείνα τα χρόνια που ήταν ο Φίνος. Έφυγε χρεωμένος».
Έπειτα, για την μοναδική αγγλόφωνη ταινία της Αλίκης Βουγιουκλάκη που αποδείχθηκε εισπρακτική αποτυχία είπε: «Μια άλλη ταινία που δεν πήγε καλά ήταν το Aliki My Love. Είχε και κάποια τεχνικά θέματα και νομικής φύσεως. (….) Η Αλίκη δεν έπαιζε άσχημα σε αυτήν την ταινία, αλλά δεν βγήκε καλή η ταινία. Είναι μέρος της ιστορίας να δεις την Αλίκη να μιλάει αγγλικά. Έχει δύο χαρακτηριστικά μεγάλης αξίας, που είναι η εκπληκτική μουσική του Μάνου Χατζηδάκη και είναι όλη γυρισμένη στην Ίο. (…)Η Αλίκη ήθελε να κάνει κάτι διαφορετικό κι ίσως να αποτελούσε την αφορμή μίας διεθνούς καριέρας και ο Φίνος ήθελε να το ρισκάρει γιατί είχε εμπιστοσύνη στις δυνάμεις της Αλίκης. Ήθελε να το δοκιμάσει. Η ταινία έμεινε στα συρτάρια».
Ταυτόχρονα, για τη Φίνος Φιλμ σήμερα δήλωσε: «Η Φίνος Φιλμ, εδώ και μια δεκαετία πάνω κάτω και λίγο παραπάνω που αναλάβαμε εμείς, συμφωνήσαμε ότι πρέπει να κάνουμε, ας πούμε, ένα rebranding, να αποκτήσουμε μια εξωστρέφεια. Για να θυμίζουμε στον κόσμο τι είναι η Φίνος Φιλμ, τι αποτύπωμα έχει στην καλλιτεχνική, στα καλλιτεχνικά δρώμενα της χώρας διαχρονικά, τι κληρονομιά αφήνει. Πόσες ταινίες περιλαμβάνει ο κατάλογος παραγωγών.(…) Ξεκινήσαμε να κάνουμε βίντεο. Πριν είχαμε πει ότι είναι αστείρευτος ο πλούτος των ταινιών και ακόμα και αν αναφερόμαστε σε εποχές δεκαετίας 50, 60, 70. Υπάρχουν πάρα πολλά πράγματα που προσαρμόζονται και στην επικαιρότητα. Οπότε είχαμε πει να βγάζουμε βιντεάκια τα οποία δεν θα κουράζουν. Θα είναι το the point που λέμε».
Ακόμη, έκανε αναφορά σε άγνωστες ιστορίες από ταινίες του Φίνου: «Από την τελειομανία του Φίνος πολλές φορές, μπορούσε να πει να το ξανά γυρίσουμε. Υπάρχει αυτή η ιστορία, ακούστηκε ένα τζιτζίκι στην ταινία Κλωτσοσκούφι. Πάει λοιπόν στην αίθουσα προβολής. Δεν του άρεσε αυτό και θεωρούσε ότι δεν γίνεται να ακουστεί το τζιτζίκι από το πουθενά στην ταινία. Έπρεπε να το ξαναγυρίσουν. Μια σκηνή δεν τον ενδιέφερε, ας έσκαγε πάλι. Αλλά δεν τον ενδιέφερε. Όπως υπάρχει μια άλλη ιστορία. Ήξερα πως πήγαινε στις αίθουσες, ας πούμε κάποιες ταινίες και από την τριβή που είχαν οι μπομπίνες και υπήρχε περίπτωση να υπάρχουν κάποιες θολούρες κάποιες γραμμούλες κτλ. Ο Φίνος αυτό δεν το άντεχε. Ο Φίνος είχε πει οι ταινίες θα πηγαίνουν και δεν θα έχουν το παραμικρό ελάττωμα. Το φιλμ να μην είναι γρατζουνισμένο, να μην είναι τίποτα. Και είχε ανθρώπους που έκαναν την αίθουσες».
Παράλληλα, τόνισε για τα δικαιώματα των ταινιών: «Μόνο η Αλίκη, ο Βουτσάς και ο Δαλιανίδης είχαν δικαιώματα στις ταινίες»
www.ertnews.gr
Διαβάστε περισσότερα… Read More