Εκλογές, υποψήφιοι και social media – Από την αφίσα στο Tik Tok
Το ζήτημα της αποχής, η οποία όπως όλα δείχνουν θα είναι μεγαλύτερη στον β’ γύρο των αυτοδιοικητικών εκλογών προβληματίζει γενικότερα τους αναλυτές αλλά και τους ίδιους του πολιτικούς.
Ο επικοινωνιολόγος, Περικλής Πηλείδης μίλησε στην ΕΡΤ3 αναλύοντας το συγκεκριμένο θέμα.
«Η αποχή, που βλέπουμε τώρα είναι χειρότερη απ’ ό,τι δείχνει. Σε αυτές τις εκλογές λόγω του εκλογικού νόμου είχαμε σε όλη την Ελλάδα χιλιάδες υποψηφίους. Άρα όχι μόνο ο κάθε επικεφαλής δεν κατάφερε να στείλει στις κάλπες τον κόσμο αλλά ούτε αυτοί οι υποψήφιοι δεν κατάφεραν να πείσουν τους φίλους, γνωστούς και συγγενείς τους.
Ειδικά στις μεγάλες πόλεις, οι πολίτες γυρνούν την πλάτη. Υπάρχουν διάφορες ερμηνείες. Μία είναι εάν θέλαμε να βάλουμε έναν τίτλο σε αυτό θα ήταν ‘’είστε όλοι το ίδιο’’, συνεπώς ‘’δε μας ενδιαφέρει να πάμε να ψηφίσουμε, μια από τα ίδια θα δούμε’’. Αν πάρετε και παραθέσετε δύο προγράμματα, λένε το ίδιο πράγμα και μάλιστα το λένε και με τον ίδιο τρόπο. Εκεί, λοιπόν είναι μία απαξίωση αλλά είναι και μία ηττοπάθεια απ’ την πλευρά των ψηφοφόρων ότι όποιος και να εκλεγεί, τα ίδια θα δούμε. Συνεπώς, έχει ωραίο καιρό, έχει ωραία θερμοκρασία, πάμε για μπάνιο», τονίζει μεταξύ άλλων ο Π. Πηλείδης.
Σε ό,τι αφορά τη μάχη της τεχνολογίας ο κ.Πηλείδης τόνισε πως πλέον οι υποψήφιοι έχουν πάρα πολλά μέσα, δίκτυα και εργαλεία να επικοινωνήσουν το οτιδήποτε, από τη χειραψία και το φυλλάδιο μέχρι το να κάνει βίντεο στο Tik Tok. Αυτό, όπως τονίζει, βοηθάει αλλά «είναι και ένα εξαιρετικό μέσο αυτοεξευτελισμού και γελοιοποίησης».
www.ertnews.gr
Διαβάστε περισσότερα… Read More