Βόλος: Όταν η απάντηση υπηρεσίας έρχεται ένα χρόνο μετά την καταγγελία πολίτη
Πολίτης προχώρησε σε καταγγελία, όταν κατάστημα εστίασης στο Πήλιο, χρέωσε 1,20€ την κάθε φέτα ψωμιού μετρώντας τον αριθμό των πελατών, με αποτέλεσμα η χρέωση του ψωμιού να είναι εξωφρενική. Η καταγγελία έγινε στις 20 Αυγούστου του 2021 και ο έλεγχος της αρμόδιας υπηρεσίας έγινε στις 20 Ιουλίου του 2022, ενώ η απάντηση της υπηρεσίας έφτασε στον πολίτη την 1η Αυγούστου 2022.
Ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα του ελέγχου του Τμήματος Εμπορίου, σχεδόν ένα χρόνο μετά την καταγγελία- προκύπτει ένα τεράστιο θέμα αφερεγγυότητας και απαξίωσης του δημόσιου φορέα και της όποιας προστασίας παρέχεται μέσω των δημόσιων υπηρεσιών και νομικών εργαλείων που έχουν θεσμοθετηθεί από την Πολιτεία, η οποία με δικές της αποφάσεις δεν τηρεί (υποστελέχωση υπηρεσιών, δραματικός περιορισμός των εκτός έδρας, κ.α).
Η καθυστερημένη απάντηση ενός χρόνου αναφέρει ότι:
www.ertnews.gr
Διαβάστε περισσότερα… Read More