Κυριακή, 22 Δεκεμβρίου, 2024

Κεντρική Ελλάδα

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΓΚΥΡΗ ΚΑΙ ΕΓΚΑΙΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Αντιδράσεις στις δηλώσεις του Πρωθυπουργού για τη σιδηροδρομική σύνδεση της Ηπείρου

Την αντίδραση των κομμάτων της αντιπολίτευσης, βουλευτών αλλά και αυτοδιοικητικών παρατάξεων στην Ήπειρο προκάλεσε η δήλωση του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, με την οποία έθεσε τέλος στη συζήτηση για σιδηροδρομική σύνδεση της Ηπείρου, λέγοντας ότι “δεν υπάρχει ποτέ περίπτωση να πάμε να φτιάξουμε μία σιδηροδρομική Εγνατία προς τα δυτικά παράλληλα με την οδική Εγνατία. Είναι ένα έργο, το οποίο ακούω συχνά διάφορους να μιλούν. Είναι, όμως, σήμερα, στη σφαίρα της επιστημονικής φαντασίας”.

Η ΝΕ του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Ιωαννίνων, σε ανακοίνωσή της σημειώνει ότι “Δεν πέρασε βέβαια καιρός από τις δηλώσεις  κυβερνητικών βουλευτών της Ηπείρου για δήθεν μελέτες μέσα στο 2022 και θετικής αντιμετώπισης αυτής της προοπτικής” και χαρακτηρίζει τις εξελίξεις “κοροϊδία αυτής της κυβέρνησης”, ενώ στο ίδιο μήκος κύματος, με ανακοινώσεις τους, οι βουλευτές Ιωαννίνων Μερόπη Τζούφη και Θεσπρωτίας Μάριος Κάτσης “αναρωτιούνται πως νιώθουν οι ηπειρώτες βουλευτές της ΝΔ που μας υπόσχονταν μελέτες για τη σιδηροδρομική σύνδεση της περιοχής”.

Η ΝΕ ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής, σε ανακοίνωσή της αναφέρει ότι “Η παραδοχή  του Πρωθυπουργού Κ. Μητσοτάκη για την σιδηροδρομική σύνδεση της Ηπείρου ως  σεναρίου  επιστημονικής φαντασίας, αποδεικνύει σε υπέρτατο βαθμό τα ψεύδη του ιδίου, του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, των Βουλευτών της Ηπείρου καθώς και του Περιφερειάρχη απέναντι στους Ηπειρώτες”.

Η περιφερειακή παράταξη Κοινό των Ηπειρωτών, με δήλωσή του επικεφαλής της Γιώργου Ζάψα, ζητά “να ενημερωθεί ο πρωθυπουργός ότι η κατασκευή της σιδηροδρομικής σύνδεσης “ΚΑΛΑΜΠΑΚΑ – ΙΩΑΝΝΙΝΑ – ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ” είναι το μοναδικό σιδηροδρομικό έργο που συμπεριλήφθηκε στην απόφαση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου Νο 1692/96/EC και αποτελεί δικαιολογημένη επέκταση του διαδρόμου της Αδριατικής Ιονίου. Προγραμματίζονταν για την περίοδο 2005–2018, στο πλαίσιο ολοκλήρωσης των Διευρωπαϊκών & Ευρασιατικών Αξόνων, ως υπολειπόμενο τμήμα της Σιδηροδρομικής Εγνατίας και είναι έργο περιβαλλοντικά αδειοδοτημένο” και καλεί “τα πολιτικά κόμματα που διεκδικούν να κυβερνήσουν τη χώρα να πάρουν θέση στο ζήτημα της σιδηροδρομικής σύνδεσης της Ηπείρου και να δεσμευτούν για αυτήν”.

www.ertnews.gr

Διαβάστε περισσότερα… Read More