Έρχεται με ανανεωμένη δυναμική το Διεθνές Εμπορικό Γεγονός Φρέσκων Φρούτων και Λαχανικών «Freskon»
Προ των πυλών, με βελτιωμένα ποσοτικά και ποιοτικά χαρακτηριστικά, βρίσκεται το Διεθνές Εμπορικό Γεγονός Φρέσκων Φρούτων και Λαχανικών «FRESKON», που θα πραγματοποιηθεί από τις 23 έως τις 25 Απριλίου στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης.
Με αυξημένο αριθμό εκθετών -στον οποίο συνεχίζουν να προστίθενται και νέοι- από 15 χώρες (Ελλάδα, Ουγκάντα, Ολλανδία, Βουλγαρία, Αίγυπτο, Κύπρο, Μολδαβία, Πολωνία, Ουγγαρία, Ιταλία, Ισπανία, Ρουμανία, Βοσνία-Ερζεγοβίνη, Δανία και Γερμανία) η FRESKON ετοιμάζεται να γίνει πόλος έλξης του διεθνούς ενδιαφέροντος του κλάδου των νωπών φρούτων και λαχανικών. Άλλωστε, αποτελεί όλα τα τελευταία χρόνια το επίκεντρο των εξελίξεων στα φρέσκα προϊόντα, συνιστώντας τη μεγαλύτερη συνάντηση παραγωγών και ομίλων του διεθνούς λιανεμπορίου, αλλά και εγχώριων και ξένων διακινητών στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.
Από συνεταιρισμούς, παραγωγούς, χονδρεμπόρους φρούτων και λαχανικών, εισαγωγείς και εξαγωγείς, εμπόρους λιανικής, αλυσίδες σούπερ μάρκετ (ελληνικές και ξένες) μέχρι εταιρείες logistics, εταιρείες συμβούλων και εταιρείες πιστοποίησης, θα συμμετάσχουν στη FRESKON εκθέτες από μια ευρεία γκάμα του κλάδου.
Στη φετινή διοργάνωση ξεχωρίζουν το Διεθνές Συνέδριο που είναι αφιερωμένο στα εσπεριδοειδή, το πρόγραμμα Hosted Buyers από 40 χώρες και η στοχευμένη ενότητα για τη δικτύωση των παραγωγών με τα σούπερ μάρκετ, FreshCon Market.
Στο Διεθνές Συνέδριο, που θα πραγματοποιηθεί στις 23 Απριλίου, θα παρουσιαστούν οι σημαντικότερες εξελίξεις του κλάδου των εσπεριδοειδών και θα μιλήσουν εξειδικευμένοι ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό γύρω από επίκαιρα ζητήματα, όπως οι ποικιλίες, οι ασθένειες, οι καλλιεργητικές πρακτικές, η διατηρησιμότητα, η συσκευασία και η καταναλωτική συμπεριφορά. Στόχος του συνεδρίου, πέραν του ενημερωτικού, είναι να διαμορφώσει κι ένα πλαίσιο μιας ευρύτερης συνεργασίας του ευρωπαϊκού κλάδου των εσπεριδοειδών.
Το FreshCon Market, το οποίο διοργανώνει η ΔΕΘ-HELEXPO για έβδομη χρονιά σε συνεργασία με το περιοδικό Φρουτονέα, θα αποτελέσει από τις 24 έως τις 25 Απριλίου πλατφόρμα επικοινωνίας μεταξύ σούπερ μάρκετ και παραγωγών, με στόχο τη σύνδεση της παραγωγής φρούτων και λαχανικών με το λιανεμπόριο. Οι λιανεμπορικές αλυσίδες που έχουν δηλώσει συμμετοχή μέχρι σήμερα προέρχονται από επτά χώρες και συγκεκριμένα από Ελλάδα, Κύπρο, Σερβία, Αλβανία, Πολωνία, Ρουμανία και Λιθουανία και θα έρθουν σε επαφή με τους επαγγελματίες του αγροτικού κλάδου από όλη την Ελλάδα, σε ένα ιδανικό πλαίσιο δικτύωσης για τη σύναψη εμπορικών συμφωνιών.
www.ertnews.gr
Διαβάστε περισσότερα… Read More