Κυριακή, 22 Δεκεμβρίου, 2024

Κεντρική Ελλάδα

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΓΚΥΡΗ ΚΑΙ ΕΓΚΑΙΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Ένθετο Τουρισμός: Sun Princess – Στην Κέρκυρα ένα από τα 3 μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια της Ευρώπης

Έμπνευση, σχεδιασμός και μηχανική στην υπηρεσία των περιηγητών των θαλασσών, θέτει το κρουαζιερόπλοιο «SUN PRINCESS», το οποίο προσέγγισε το λιμάνι της Κέρκυρας στο παρθενικό του ταξίδι. 4.200 ήταν οι επιβάτες που έφθασαν στο νησί των Φαιάκων, βιώνοντας μια διαφορετική ταξιδιωτική εμπειρία, με το 90% αυτών να κατεβαίνει για να το γνωρίσει από κοντά. Η Κέρκυρα έχει μπει δυναμικά στο χάρτη της κρουαζιέρας, κάτι που ενισχύει περαιτέρω την τοπική οικονομία. Το κρουαζιερόπλοιο αναμένεται να επισκεφθεί το νησί φέτος εννέα φορές, με την πλειονότητα των επιβατών να είναι από την βόρεια Αμερική. 

Δείτε ακόμα στο ένθετο για τον ΤΟΥΡΙΣΜΟ του ΕΡΤNEWS

Τουρισμός: Αύξηση σε αφίξεις και έσοδα στις αρχές του 2024

Μεγάλη αύξηση του αριθμού των τουριστών, αλλά και των χρημάτων που δαπάνησαν κατά τη διαμονή τους στην Ελλάδα, σημειώθηκε τον Ιανουάριο, έναν συνήθως αδιάφορο μήνα για τον τουρισμό. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Τραπέζης της Ελλάδος η αύξηση των εισπράξεων ήταν 27% και των επισκεπτών 16%, πολύ ψηλότερα δηλαδή από την ήδη ισχυρή τάση του 2023 αλλά και των θετικών προβλέψεων για το 2024, προκαλώντας εντύπωση ακόμα και στους πιο αισιόδοξους.
Για όσους παρακολουθούν τις εξελίξεις στον τουρισμό από κοντά, το δυναμικό ξεκίνημα του 2024 αποδίδεται στο γεγονός πως τα τελευταία χρόνια η Ελλάδα έχει αποδείξει πως μπορεί να προσφέρει ξεχωριστές ευχάριστες εμπειρίες υψηλοτάτου επιπέδου στους επισκέπτες της και ότι αποτελεί ευθέως ανταγωνιστικό προορισμό μεγάλων ιστορικά χωρών στον τουρισμό όπως η Γαλλία, η Ιταλία και η Ισπανία. 

Η νέα βίντεο καμπάνια για τη συμπρωτεύουσα

Με στόχο την ενίσχυση του City Break προϊόντος της Θεσσαλονίκης δημιουργήθηκαν τρία νέα videos που εστιάζουν στην ατμόσφαιρα, τη ζωντάνια και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της πόλης. Με τη θάλασσα να πρωταγωνιστεί σε όλα τα πλάνα το νέο βίντεο για τη Θεσσαλονίκη συστήνει στον θεατή την χαρακτηριστική παραλία της πόλης και την κουλτούρα της καθημερινής της απόλαυσης, με πολλούς, διαφορετικούς και γεμάτους διάθεση -να γευτείς τη στιγμή- τρόπους. Επίσκεψη στον Λευκό Πύργο, βόλτα στα πάρκα της παραλίας, καφές και κουλούρι
στο χέρι αγναντεύοντας τον Θερμαϊκό, ποδηλατάδα και γεύμα με αύρα θαλασσινή. Ένα βίντεο που δημιουργήθηκε από την Marketing Greece σε συνεργασία με την AEGEAN και τον Οργανισμό Τουριστικής Προβολής και Μάρκετινγκ του Νομού Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο της Σύμπραξης Τουρισμού για την Κεντρική Μακεδονία.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΣΟΦΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΟΥ

www.ertnews.gr

Διαβάστε περισσότερα… Read More