Κομοτηνή- Κ. Κωνσταντινίδου: Απαιτείται διάλογος συνεργασία και μακροχρόνιος σχεδιασμός για να υπάρξουν οφέλη στην τοπική αγορά
Χαμηλό το αποτύπωμα που αφήνει στις επιχειρήσεις της περιοχής η τουριστική κίνηση που σημειώνεται στη Ροδόπη. Οι αφίξεις τουριστών με το σταγονόμετρο τα προηγούμενα καλοκαίρια δεν γεννούν ιδιαίτερη αισιοδοξία στον κλάδο της εστίασης, της αναψυχής και του λιανεμπορίου για το φετινό. Ωστόσο, ισχύει και στην περίπτωση αυτή το Dum Spiro Spero, έτσι ανασκουμπώνονται και προετοιμάζονται για το καλύτερο, εφόσον προκύψει.
Διερχόμενοι κυρίως με προορισμό την Τουρκία, μετανάστες που επιστρέφουν από χώρες του εξωτερικού (Γερμανία, Βέλγιο, Ολλανδία) στην Κομοτηνή και στους οικισμούς τους, αλλά και κάποιοι από τους χιλιάδες Βούλγαρους και Ρουμάνους που θα περάσουν από το Τελωνείο της Νυμφαίας με προορισμό τις κοντινές θάλασσες και που ίσως θα θελήσουν να γνωρίσουν την Κομοτηνή, την αγορά της, είναι η δυνητική μάζα από όπου θα μπορούσαν να προκύψουν και τα όποια οφέλη για τους ντόπιους επαγγελματίες.
Όπως τόνισε σήμερα στην ΕΡΤ Κομοτηνής και στην εκπομπή «Καθημερινές Ιστορίες» (21-6-2022) η κα Κική Κωνσταντινίδου, πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου, δεν έχουν γίνει πολλά για την προβολή της αγοράς και των ευκαιριών που προσφέρει στις Βαλκάνιες χώρες. «Είναι το κόστος μεγάλο και περιορισμένα τα έσοδα για να το αναλάβει ο Σύλλογος» είπε σημειώνοντας πως πρόκειται για φροντίδα – μέριμνα κυρίως των δήμων, της περιφέρειας και των επιμελητηρίων και επισημαίνοντας πως εκείνο που προέχει είναι να διερευνηθεί πρώτα τι είδους προβολή θα πρέπει να γίνει για να είναι στοχευμένη και να φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα.
Χαρακτήρισε ενθαρρυντική εξέλιξη τη βελτίωση – διαμόρφωση της υφιστάμενης οδού, που θα εξασφαλίζει, την παραθαλάσσια σύνδεση Ροδόπης και Έβρου, καθώς όπως είπε θα συμβάλει στην τόνωση της τουριστικής κίνησης, άρα και της τοπικής οικονομίας. Μην παραλείποντας όμως να επισημάνει πως απαιτείται ειλικρινής διάλογος, συνεργασία και συνεχή προσπάθεια με – από όλους τους εμπλεκόμενους φορείς για να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα και να προωθηθεί η βελτίωση τόσο της εικόνας όσο και των υποδομών – “μέσων”- δυνατοτήτων της πόλης. «Δεν είναι ωφέλιμο για την πόλη και την τοπική αγορά να γίνονται ευκαιριακά κάποιες εκδηλώσεις, μόνο και μόνο για τη φωτογραφία της στιγμής, πρέπει να φύγουμε από αυτή τη λογική και να περάσουμε σε στοχευμένο μακροχρόνιο σχεδιασμό» είπε η κα Κωνσταντινίδου. Αναγνώρισε ότι γίνονται προσπάθειες, ωστόσο, όπως είπε για να χαρακτηριστεί η Κομοτηνή “έξυπνη” για το λιανεμπόριο πόλη χρειάζεται ακόμη δουλειά πολύ.
www.ertnews.gr
Διαβάστε περισσότερα… Read More